27/11/2017

De Lionsclub Goeree-Overflakkee spaart ook dit jaar weer DE-koffie en theepunten. De punten, die op koffie- en theeverpakkingen van het merk Douwe Egberts te vinden zijn, worden door de koffiebrander voor de Lions omgezet in pakken koffie, die dan weer aan voedselbank worden gedoneerd.

De punten kunnen van begin december 2017 tot begin januari 2018 worden ingeleverd. U kunt met uw punten terecht bij DE-inzameldozen op de volgende adressen: In Middelharnis bij de Plus Slingerland aan het Kerkepad en bij Albert Heijn aan het Gedempt Kanaal. In Ouddorp kunnen punten worden ingeleverd bij Albert Heijn aan de Dorpstienden en bij Jumbo aan de Molenweg 4.  In Stellendam kunt u terecht aan het Oranjeplein 1-5 bij Plus Tessemaker. In Oude-Tonge staat de inzamelbus bij Albert Heijn aan de Dabbestraat en in Dirksland bij de Coop supermarkt aan de Boomvliet 4.