27/10/2021

Bestel de Lions Local Support Box en help mensen met lichamelijk beperking en hun familie aan een droomvakantie. Schenk de doos met ambachtelijke producten van lokale ondernemers aan collega's vrienden of familie en maak weer anderen blij. Een box kost 25 euro en daarvan gaat 5 euro naar “ Stichting Vakantiewoning voor Gehandicapten in Ouddorp”. De boxen zijn te bestellen via goeree.overflakkee@lions.nl • Bestellingen van meer dan 10 boxen worden gratis op het eiland afgeleverd. • Bestellingen van minder dan 10 boxen kunnen op een nog nader op te geven adres worden afgehaald. Met dank aan: De Ruiter’s Bakkerij, Cakebakkerij Van der Spoel, Voogd Meelhandel, Van Kempen Fruitsappen, De Mekkerstee en slagerij Zuidland (tevens sponsors).