15/09/2022

Een bloedstollende, zeer sportieve wedstijd foutloos geleid door Hans Maliepaard resulteerde in een gelijkspel. Binnen een paar minuten maakten de Lions een openingstreffer door snelle combinaties waarbij de diepte werd opgezocht. De Tigers kwamen door een uitgekiende strategie weer terug in de wedstrijd. De VAR moest er aan te pas komen om te zien of de bal de lijn had gepasseerd en keurde vlak voor rust een doelpunt van de Lions goed. De tweede helft liet een sterk Lions team zien dat uitliep tot 8-5. Hierna waren het de Tigers die het spel domineerden. Aangemoedigd door een fanatieke supporters schare. Ze wisten zich goed vrij te spelen waarna er nog drie treffers volgden. Het was weer een mooi voetbal avondje waar beide partijen tevreden waren over het resultaat.